Вашата кошница е празна!
Книги
Добре дошли в Elixiria.bg
Как да спечелим по един час всеки ден
Вземи линк
Автор: Майкъл Хепъл
Издателство: Locus
Категория: Приложна психология
Състояние: Нова
Категория: Приложна психология
Състояние: Нова
Наличност:
Не е налична
Цена:
12.90 лв.
Доставка: 5.50 лв. за цялата страна
* Безплатна доставка при поръчка над 70 лв.
Книгата е изчерпана и в момента не може да се поръча.
Година на издаване | Корица | Страници | Тегло |
2014 | меки | 176 | 225 гр. |
Как да спечелим по един час всеки ден
Как да спечелим по един час всеки ден "Как да спечелим по един час всеки ден" Сигурен съм, че тази книга ще ви помогне да пестите по един час всеки ден, гарантирам го. Ако вече сте прочели книгата, приложили сте идеите й на практика, но все пак не сте спестили този важен час, готов съм да ви върна парите. – Майкъл Хепъл Искате ли да имате по един допълнителен час всеки ден? Да го използвате за каквото пожелаете? Нека не ви звучи като невъзможна мечта, защото имам добра новина: наистина може да разполагате с този допълнителен час! Това бързо и лесно четиво работи и е пълно с блестящи идеи, тактики и предложения, предназначени да ви спечелят ценно време. Ако сте готови да инвестирате само час от времето си, за да прочетете, да подберете идеите, които ви се сторят ефективни и ги приложите, ще си създадете допълнително време – във всеки един ден и по неподозиран досега начин. Наред с много други неща, тази книга ще ви подогне: - да преодолеете склонността си да отлагате, както и да вземате по-добри и по-бързи решения - да извлечете скрито време – време за важните неща - да откриете мощни нови начини да организирате времето и живота си - да разбере как да се справите със смъртоносните “окопи от време” - като канализира и опрости абсолютно всичко, което вършите – както на работа, така и вкъщи. Убедени сме, че ще спечелите повече време. Какво ще направите обаче с него – зависи от вас. Майкъл Хепъл е признат за мотивационен коуч номер едно на Великобритания. Семинарите му са посещавани от хиляди, а сред клиентите му са Microsoft, Vauxhall, HSBC, John Lewis, O2, Virgin Atlantic и много други. Наричат го още “Лекът за посредствения живот.” Книгите му са преведени на 23 езика.Оценете
Вашето име:Вашето мнение: Важно: HTML is not translated!
Рейтинг: Лош Добър
Въведете кода от картинката: