Този сайт използва бисквитки. Натискайки бутона „Разбрах“ или продължавайки да бразувате в сайта, вие се съгласявате с използваните от нас бисквитки.
Научете повече

Книги

Доставка
до офис 5.50 лв.

Безплатна доставка
за поръчка над 70 лв.!

тел. 0885334625

skype Elixiria.bg

Добре дошли в Elixiria.bg
promo
Педагогическа психология
Педагогическа психология

Педагогическа психология

Вземи линк
Издателство: Изток-Запад
Категория: Наука и изкуство
Състояние: Нова
Наличност: Не е налична
Цена: 59.00 лв.

Доставка: 5.50 лв. за цялата страна

* Безплатна доставка при поръчка над 70 лв.
Книгата е изчерпана и в момента не може да се поръча.

0 оценки  
Година на издаване Корица Страници Тегло
2014 твърди 768 2,219 гр.

Педагогическа психология

Написана, за да помогне на читателите да разберат и да развият експертни познания в областта както на преподаването, така и на ученето, „Педагогическа психология“ се фокусира върху изкуството и науката, нужни, за да стане човек опитен преподавател. Известните учени Стърнбърг и Уилямс помагат на читателите да използват силните си страни, като интегрират въпросите в текста, които насърчават аналитично, творческо и практическо мислене. Тази рамка, основана на триархичната теория на Стърнбърг за човешката интелигентност, гарантира, че читателите ще мислят дълбоко за това, което учат, а не просто да преработват информацията на повърхностно ниво. Освен това „Педагогическа психология“: Показва на читателите как да използват принципите от текста в учебната зала: ? Рубриката „Интервюта с опитни учители“ илюстрира приложението в класната стая на материала от главите. ? Рубриката „Гъвкавият експерт“ представя примери на решения – аналитични, творчески и практически – на всекидневните предизвикателства, пред които са изправени учениците и учителите в класната стая. ? „Последици за преподаването“ илюстрира стратегиите, които опитните учители използват в класната стая, прилагайки конкретните концепции от педагогическата психология. Насърчава разсъдъчното мислене: ? Въпросите за размисъл: „Аналитично мислене“, „Творческо мислене“ и „Практическо мислене“, са вплетени във всяка глава, за да насърчат читателите да мислят задълбочено за понятията вътре. ? Дейностите „Конструиране на собственото учене“ помагат на читателите да разберат конструктивизма, като лично използват теорията, за да надграждат прочетеното в текста. ? Дебатите „Форум“ илюстрират спорни педагогически въпроси, например хомогенно срещу хетерогенно групиране, и показват, че има междинни позиции между крайните гледища по въпросите. ? Рубриката „Как да станете експерт: въпроси и проблеми“, групирана по начална, основна и средна училищна степен, подканва читателите да прилагат понятията от главата към проблемите на практиката в класните стаи. f

Оценете

Вашето име:


Вашето мнение: Важно: HTML is not translated!

Рейтинг: Лош            Добър

Въведете кода от картинката: