Този сайт използва бисквитки. Натискайки бутона „Разбрах“ или продължавайки да бразувате в сайта, вие се съгласявате с използваните от нас бисквитки.
Научете повече

Книги

Доставка
до офис 5.50 лв.

Безплатна доставка
за поръчка над 70 лв.!

тел. 0885334625

skype Elixiria.bg

Добре дошли в Elixiria.bg
promo
Да продаваш е човешко
Да продаваш е човешко

Да продаваш е човешко

Вземи линк
Автор:

Коментари (0)

Издателство: Изток-Запад
Категория: Приложна психология
Състояние: Нова
Наличност: На склад при
доставчик
Цена: 15.00 лв.

Доставка: 5.50 лв. за цялата страна

* Безплатна доставка при поръчка над 70 лв.
0 оценки  
Година на издаване Корица Страници Тегло
2017 меки 240 350 гр.

Да продаваш е човешко

Новата книга на Даниъл Пинк „Да продаваш е човешко“ представя изцяло нов поглед към изкуството на продажбите. Както в  „Мотивацията“ и в  „Изцяло ново мислене“, така и тук  той черпи от богатството на  социалната наука за необичайните си прозрения. Разкрива ни нова тактика за мотивирането на другите, кара ни да забравим правилото „Винаги приключвай сделката“, обяснява защо екстровертите не са най-добрите търговци и показва път за действията ни, който всъщност може да промени и нашето мислене.

 

Пинк описва шест наследника на асансьорната реклама, три правила за разбирането на гледната  точка на другите, пет рамки, които могат да направят нашите послания по-ясни и по-убедителни, и още много неща, които ще ни помогнат в убеждаването на другите, не само за да си купят някакъв продукт, а да ви отделят от своето време в  много други  нетърговски дейности, включително образованието и здравеопазването.  Резултатът е  перспективна и практична книга, която ще промени начина, по който приемаме света и ще трансформира това, което правим по време на работа, в училище и вкъщи.

 

Независимо дали сме служители, които убеждават колегите си за някоя нова идея, предприемачи, привличащи инвеститори, или родители,  придумващи децата си да учат, ние прекарваме  дните си в опити да мотивираме хората.  Дали ви харесва, или не – ние всички днес се занимаваме с продажби, и то не само в търговската сфера.

 

Тази книга има за цел да ни научи как да го правим по-добре.

 

Както Пинк казва: „Това е книга за продажбите. Но тя не прилича на нито една друга книга за тях, която сте чели (или пренебрегвали) преди. Защото продаването във всички измерения – дали ще пласираш автомобили „с марка „Буик“ на борса за втора употреба, или ще лансираш идеи на среща – се промени много повече през последните десет години, отколкото през предишните сто.“

Оценете

Вашето име:


Вашето мнение: Важно: HTML is not translated!

Рейтинг: Лош            Добър

Въведете кода от картинката: