0885334625

Вие не слушате
Вземи линкКатегория: Приложна психология
Състояние: Нова
доставчик
Доставка: 5.50 лв. за цялата страна
* Безплатна доставка при поръчка над 70 лв.Година на издаване | Корица | Страници | Тегло |
2025 | меки | 268 | 232 гр. |
Вие не слушате
Кейт Мърфи е журналист от Хюстън, Тексас, работила за The New York Times, The Economist, Agence France-Presse и Texas Monthly.
В практиката си изследва разнобразни терирории, включително здраве, технологии, наука, дизайн, изкуство, авиация, бизнес, финанси, мода, хранене, пътуване и недвижими имоти.
Известна е със своя свеж и достъпен начин да обяснява сложни теми, особено науката зад човешките взаимодействия, като помага на читателите да разберат защо хората се държат по един или друг начин.
Притежава лиценз за пилот, който използва добре, когато се налага да посещава отдалечени места.
Кога за последен път изслушахте някого или някой наистина ви изслуша?
Дългогодишният репортер на New York Times Кейт Мърфи задава този въпрос на хора от пет континента и отговорът неизменно е дълга, неудобна пауза. Всеки търси в съзнанието си кой наистина ги е изслушал, без да поглежда или да се взира в телефона си, или да се намесва, за да изрази мнение. Мнозина признават, че самите те не са много добри слушатели и дори не могат да опишат какво означава да си добър слушател.
Макар да живеем в свят, в който технологиите позволяват постоянна цифрова комуникация и възможности за свързване, изглежда, никой наистина не слуша или дори не знае как. И това ни прави по-самотни, по-изолирани и по-малко толерантни от всякога. Слушател по професия, Мърфи иска да разбере как стигнахме дотук.
Тя се гмурва надълбоко с достъпни аргументи от психологията, неврологията и социологията на слушането, за да обясни защо не слушаме, какви са последиците и как можем да обърнем тенденцията. Намира солидно потвърждение на тезата си чрез някои свои събеседници, заслужили званието най-добър слушател: агент на ЦРУ, модератор на фокус група, барман, радиопродуцент и топ продавач на мебели.
Оценете
Вашето име:Вашето мнение: Важно: HTML is not translated!
Рейтинг: Лош Добър
Въведете кода от картинката: