Този сайт използва бисквитки. Натискайки бутона „Разбрах“ или продължавайки да бразувате в сайта, вие се съгласявате с използваните от нас бисквитки.
Научете повече

Книги

Доставка
до офис 5.50 лв.

Безплатна доставка
за поръчка над 70 лв.!

тел. 0885334625

skype Elixiria.bg

Добре дошли в Elixiria.bg
promo
22 неизменни закона на брендинга
22 неизменни закона на брендинга

22 неизменни закона на брендинга

Вземи линк
Автор:

Коментари (0)

Издателство: Класика и Стил
Категория: Други
Състояние: Използвана - като нова
Наличност: Не е налична
Цена: 10.00 лв.

Доставка: 5.50 лв. за цялата страна

* Безплатна доставка при поръчка над 70 лв.
Книгата е изчерпана и в момента не може да се поръча.

0 оценки  
Година на издаване Корица Страници Тегло
2000 твърди 160 306 гр.

22 неизменни закона на брендинга

Що е брендинг? Авторите Ал Рийс и Лаура Рийс дават отговор на въпроса: “Коя е единствената и най-важна цел на процеса на маркетинга?”
 
Според самите тях това е процесът на изграждане на търговската марка, или т. нар. брендинг (branding). Маркетингът представлява изграждане на търговска марка.
 
Маркетингът представлява това, което трябва да направи една фирма за бизнеса. Маркетингът е основна цел на фирмата. Ето защо всеки, който работи във фирма, следва да се интересува от маркетинг и особено от законите на брендинга.
 
Ако цялата компания се занимава с маркетинг, то цялата компания се занимава с брендинг.
 
Колкото и абсурдно да изглежда, не е далеч времето, когато самото понятие маркетинг ще остарее и ще бъде заменено от ново понятие, наречено брендинг.
 
“Ал Рийс показва, че маркетолозите трябва да изградят умения за две неща: да изградят търговска марка и да я запазят жива. С помощта на превъзходните си профили на компании и чрез проницателните си идеи, тази книга ще помогне на маркетолозите да разберат дали са предприемачи, или са просто застарели ветерани”
 
Филип Котлър, професор по международен маркетинг
 
“Ще ми се да бях имал тази книга в началото на кариерата си - идеите, които прокарва са задължителни за всеки, който иска да създаде могъща търговска марка.”
 
Филип Романо, изпълнителен директор на Romano Enterprises

Оценете

Вашето име:


Вашето мнение: Важно: HTML is not translated!

Рейтинг: Лош            Добър

Въведете кода от картинката: